zaterdag 10 maart 2012

Welkom!


Welkom om mijn Blog. Sinds de geboorte van onze dochter nu bijna 4 jaar geleden ben ik verslaafd geraakt aan het maken van kinderkleding. Ik heb me regelmatig laten inspireren door verschillende blogs van mede creabea's en het lijkt me leuk mijn creaties vanaf nu ook eens met anderen te delen.

Naast naaien ben ik graag bezig met andere mooie dingen zoals interieur (kinderkamers!) en fotografie.

Onderstaande foto's geven een impressie van wat ik de afgelopen jaren zoal gemaakt heb. Ik ben nu alweer bezig met de nieuwe collectie voor het komende zomer, foto's volgen snel!

Groetjes Nancy

Van alles voor Fenne en haar nichtje Lieke:

 


Gepimpte shirts voor Derk. Hij vraagt regelmatig of ik ook nog eens iets voor hem wil maken maar ik vind het voor jongens veel lastiger iets leuks te maken, een spijkerbroek vind ik vaak toch het leukste staan.... ;-)


De kinderkamers met zelfgemaakte dekbedovertrekken en de meubels die door opa getimmerd zijn. Rechtsboven ons zelfgebouwde speelhuisje in de tuin...



Het kinderkeukentje gebouwd door opa en allerlei etenswaren gemaakt van vilt, zo leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten