maandag 15 april 2013

De verjaardagsjurk!

Ojee wat is het alweer lang geleden dat ik een berichtje geplaatst heb! Maar ik ben nogal druk geweest met de voorbereiding voor de verjaardag van Fenne. Want ze wilde heeeeel graag een barbiehuis en nou had ik op zolder mijn oude huis nog staan maar die was wel aan een opknapbeurtje toe... Ik zal binnenkort eens wat foto's van het resultaat maken en op m'n blog plaatsen.

Maar nu eerst het vervolg op de verjaardagsjurk van de bloemenstof die ik in de planning had. Dit is het resultaat geworden:



En zo zag onze jarige job er vorige week uit:



De volle bos krullen komt door ouderwetse papillotten.

En dat de jurk zwiert is natuurlijk het allerleukste!  








1 opmerking:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je mooie meid! Wat een prachtige verjaardagsjurk!

    groet, Elske

    BeantwoordenVerwijderen