maandag 10 juni 2013

Verslaafd: nog eens 2 setjes voor Fenne

Ik kan er niet mee stoppen... Fenne heeft inmiddels een aardig gevulde kast maar toch. Het blijft gewoon een verslaving. Afgelopen weken heb ik nog deze 2 setjes voor haar gemaakt.

Het colbertje had ik begin van het seizoen al bij de Zeeman gekocht omdat ik de kleur zo mooi vind en ik hem voor 7 euro toch zelf niet kan naaien, maar toen moest er natuurlijk nog een jurkje bij...

Ik had deze groene tricot nog liggen en kwam op de markt een erg vrolijk gekleurd band tegen met precies de goede kleuren. Het is dus weer een sportief Mareen jurkje geworden. Helaas bleek de combinatie tussen het niet rekbare band en de soepele tricot alleen niet zo'n goede, hij rimpelt nogal aan de zijkant.
De rug heb ik weer opgevrolijkt met flexfolie. Ik kwam er achter dat je deze ook prima over elkaar heen kunt strijken.

Van deze zomerse stof had ik nog net genoeg om dit rokje te maken. Shirtje weer gepimpt met flexfolie (ja ik heb een aardige regenboog folietjes thuis liggen inmiddels ;-))

1 opmerking: