woensdag 17 oktober 2012

Rokjes voor Fenne

Zoals al geschreven in mijn vorige bericht had ik ook al 2 rokjes voor Fenne gemaakt.

De eerste is het A lijn rokje die ik eerder maakte, maar dan in vieren geknipt. Ik had alleen een foutje gemaakt door het voor en achterpand tegenover gesteld te knippen maar dan sloten de stofjes op de hoeken op elkaar aan en dat vond ik niet zo mooi. Dus binnenkort ga ik hetzelfde rokje ook maken voor nichtje Lieke. Gelukkig hebben ze bijna dezelfde maat. ;-)



Dan een tricot rokje naar een voorbeeld van een Kiezeltje rokje van een paar jaar geleden. Helaas had ik deze eerst veel te wijd gemaakt en heb ik de tailleband er weer opnieuw aan moeten zetten. Eigenlijk wil ik nog iets van een versiering erop maken alleen weet ik nog niet zo goed wat....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten