maandag 3 februari 2014

In de herhaling

Daarnaast ben ik maar alvast begonnen met wat jurkjes voor de lente te maken (ooh wat heb ik daar een zin in ;-)). En aangezien het stoffenspektakel pas 26 februari is ben ik maar eens mijn stoffenvoorraad in gedoken en daar lag eigenlijk een heleboel leuks... Bijvoorbeeld nog een behoorlijke lap van de 'chinese' stof waar ik dit jurkje van maakte. Deze stond haar erg leuk maar was al heel snel te kort omdat ik me wat verrekend had met de lengte, dus vandaar dit voorjaar in de herhaling:





4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Mooie kleuren!

    Groet, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Welk patroontje is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jessica,

      sorry voor de late reactie maar ik zie je opmerking nu pas. Het patroontje heb ik zelf getekend mbv de K722 uit de Bizzkids van zomer 2010 en de Roos 5011a.

      Groetjes

      Verwijderen