vrijdag 7 februari 2014

Copy paste

Een tijdje geleden werd ik verliefd op de kleuren combinatie in dit setje dat ik ergens op internet tegenkwam:


De laarzen en zo'n tint vestje heeft Fenne al in de kast dus nu alleen nog een jurkje. Gelukkig had ik nog een Stenzo tricotje van heel wat jaartjes geleden in mijn voorraad liggen die hier wel wat op lijkt en waarvan ik nooit wist wat ik ermee moest maken.
Hierbij dus mijn versie:



Ik ben uitgegaan van mijn standaard patroon dat ik voor tricot jurkjes gebruik (een verlengde Antonia) en heb hierin een V hals geknipt die ik met elastisch Biasband heb afgewerkt. (ingeknipt bij de V zeg maar).

Nu alleen nog op zoek naar bijpassende kniekousen. 


4 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n super leuk jurkje!
    Groetjes Mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na het lezen van je vorige blogberichtje kreeg ik energie en ben ik aan de slag gegaan met een voorjaarsjurkje.....en bij het zien van dit jurkje krijg ik steeds meer zin om er in volle vaart tegen aan te gaan.
    Wat een super mooie jurkjes maak je! Deze blog komt op mijn favorieten lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige jurkjes! Maar ik begrijp niet hoe je dat bedoelt met inknippen van de v? Het frustreert me mateloos dat ik het niet snap. Ik wil het zo graag maken. Kan je een tipje van de sluier voor me op lichten?☺️

    BeantwoordenVerwijderen