woensdag 2 januari 2013

Baby tweeling jurkjes

Afgelopen maand zijn we verrijkt met twee schattige buurmeisjes en als echte creabea wilde ik natuurlijk niet met een gekocht kraamcadeautje aankomen....
Aangezien het een eeneiige tweeling betreft leek het me wel leuk om een beetje dezelfde maar toch net andere jurkjes te maken. Het zijn deze 2 stippenjurkjes geworden. Ik had alleen geen babypatroon in huis had dus vandaar dat ik deze maar zelf getekend heb. Ik ben begonnen met een Roos 5011 shirtje maatje 74 te verkleinen en dit te vergelijken met oude babykleertjes van Fenne. Ik denk dat ik rond maat 62 uitgekomen ben maar dat zal de tijd vast wel leren....;-)
Helaas ging op het allerlaatst het opstrijken van een van de applicaties niet helemaal goed maar als ik het er niet bij vertel schijnt het niet op te vallen...





1 opmerking: