dinsdag 29 januari 2013

Een paar setjes voor Laura

Ook vriendinnetje Laura is weer verblijd met een aantal setjes deze winter. En vandaag heeft ze deze heel lief willen showen voor m'n camera zodat ik ze op mijn Blogje kan plaatsen.

Dit rokje is nagetekend van een Hema rokje. Het hertje heb ik zelf geknipt uit Flock folie (plot4fun).


 En ook voor Laura een Giraffe setje.


Ik had gelukkig nog net genoeg groene joggingstof over om deze Mareen te kunnen maken. 



En dan nog een overslagjurkje met kraagje. Ik heb hetzelfde patroon gebruikt als voor deze jurk van Fenne maar dan een stuk smaller. 

 





















Tenslotte heb ik nog een grotere versie gemaakt van een rokje dat ik deze zomer ook voor haar gemaakt heb.



Nu op naar de zomercollectie. Heb er weer helemaal zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten